fredag 3 augusti 2012

Nu firas det!!!

Vad är det då som firas???

Jo, att min sista semesterdag!
Att jag har haft en underbar semester!
Att det är fredag!!!
Att mannen redan har kommit hem!
Att jag faktiskt längtar efter att få sätta tänderna i alla nya utmaningar som höstterminen kommer att ge!!!
Att Julia känner sig mycket bättre i dag!
Att min kökskran är lagad!
Att livet är underbart!!!!


Vad är det då vi firar och skålar med??
Jo, mina vänner det är Lambrosco!!
Ett rött mousserande vin som ska serveras kallt.
Det är såå gott, och har ni inte provat så tycker jag att ni ska göra det!!!

Önskar er alla en riktigt skön fredag i solen!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Känner igen det där vinet... kanske skall ta och prova det idag då när det är fredag och SOL!!

    Trevlig helg

    /cecilia

    SvaraRadera
  2. Ja Helena, det finns alltid något man kan fira ;)) Härligt! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hmm... själv kom jag precis hem från jobbet. Så jäkla skönt det ska bli med en sval dusch! Så tråkigt att inte jag sitter där med er nu. Det där vinet måste jag prova nån gång, låter gått. Ha en super skön kväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Du ska då ALLTID ha en anledning att fira=)
    Ses på måndag!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Det vinet låter spännande - smakade Milano kanske?
    Stackars Julia - en sån vurpa får man vara glad för att det inte blev värre även om det såklart var illa nog.

    Lördag i dag... är säker på att du hittar något att fira även denna kväll ;-)
    Kram Monica

    SvaraRadera
  6. Åh stackars Julia men skönt att hon börjar att känna sig bättre:) Vinet låter gott och får mig att tänka på det goda vinet i Milano, det får vi prova någon gång:) Hoppas att du har en härlig lördagskväll Kramar till dej <3

    SvaraRadera