söndag 26 augusti 2012

Kräftskiva & Soldater!!

Vi var på en galen trevlig Kräftskiva med 
god mat och mycket skratt!!!

Och jag hade faktiskt mycket kul utan alkohol och 
för alla er där ute som tvivlar på att man kan ha det, 
säger jag bara:

Det går....
 Jag hade jätte kul!!!
Slurp Slurp....till och med klädd för att matcha kräftorna!!!
Diggande grabbar i soffan!!
Spexande dotter!
Jocke får en puss av värdinnan.....
och linslusen är så klart med:))
Nu är det dokumenterat, det blev vatten hela kvällen för mig!!!!

Men så pigg och utvilad jag var i morse!!
Undrar om resten av festgänget också var det???


Idag gjorde vi en liten familjeutflykt Revinge och kollade på 
soldater, soldater, soldater och soldater,!!!
Jaja, lite stridsvagnar och annat trist var där ju också:))
Ja, ni ser ju vem som gillade det här mest:))
Julia tog mest hand om Disa:)
(Doris var hos kusinen Aliz och lekte)
En mysig eftermiddag har vi iallafall haft!! 
Nu väntar grillat och soffmys, kanske kan 
det även bli en bra film:))

2 kommentarer:

  1. ja där ser du Helena, alla de år jag har varit nykter på fester där vi har varit tillsammans har jag haft trevligt ,så alla de tradiga kommentarer från folk att jag va sååå tråkig som inte drack, va ganska onödiga då, eller va säger du ;-))
    Så nu e du ytterligare en som kan bevisa att man kan ha kul utan sprit ! kram på dej :-))

    SvaraRadera
  2. Ja, fast jag tycker fortfarande att det är dumt att chansa:)))
    Nej, skämt & sido!!
    Jag dricker för att jag tycker att det är gott, inte för att få roligare!!!

    SvaraRadera