söndag 12 augusti 2012

Nöjd!!!

Hannes är nöjd över sitt födelsedagsfirande:))

På hans födelsedag hade han önskat China Box till middag
och det var ju lätt fixat!!
Eftersom vi då var behövde åka till Malmö för att äta passade 
vi på att överraska honom med ett biobesök!
Han fick själv välja film och då blev det 
Madagaskar!!
Gott på Gustav Adolfs torg i Malmö!!
Snygga i våra 3D brillor:))
Filmen var kul och Hannes var jätte nöjd med sin dag!!!

Igår var det sen dax för hans kalas!!
En födelsekram av mormor!!!
Familjen E!!
Tyvärr var morbror Magnus bortrest:((
Hannes fick en hel låda med gräddbullar:))
Vilken lycka!!!!
Femkamp!!!
Kast med fiskespö!
Hur många stenar var där i glasburken??
Nöjda och mätta:))
Tårta med 12 ljus så klart!!!
 Hmmm, undrar vad han önskade sig??

Hannes är så nöjd med sin helg men lite sorgsen 
över att allt nu är över:((
Medan denna mamman är rätt nöjd med att det är över:))

Nu gäller det ju att ladda batterierna, för imorgon gäller det!!!
Jag ska börja på en ny avdelning på jobb.
Efter nio och ett halvt år på 5-6 års avdelningen ska jag nu
"hör och häpna" 
börja på småbarns avdelningen med 1-2 åringar:))
Hur ska då detta gå??
 Ingen aning???
Men jag tycker att det ska bli jätte kul och det är väl en bra början!!!

Njut nu av denna underbara söndag!!
Det ska iallafall jag göra!!!


4 kommentarer:

  1. Vilken härlig födelsedagsfriande det blev för er "lille" påg!
    Morgondagens utmaning tror jag nog att du klarar galant! =)
    Tänk då på mig som ska efter 18 år med avbrott för föräldraledighet ska börja jobba med 3-4 åringar!
    Kram och ha en härlig vecka så ses vi den 20/8
    Malin

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar födelsedag han har haft!!!!!!
    Ses i morrn
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det kommer att bli superbra! Du får ju världens bästa arbetskamrat! Ses imorron...Kram Nettie

    SvaraRadera
  4. Tack för igår, maten såg jätte go ut:)))))
    Kram Maya

    SvaraRadera