torsdag 30 augusti 2012

Det måste vara...

...vädret som påverkar mina barn:((
Det åskar väldigt här:((

När Julia kom ut ur duschen i morse slog migränen
 till på henne också:((
Så nu har jag två sjuklingar här hemma:((
Men eftersom jag har dispens för henne och får lov 
att vabba passade jag på att vara hemma.
Iallafall tills jag ser att det är ok med dem<3
 Min tanke är att åka till jobb lite senare:)
Jag har lite svårt att koppla av här hemma:(
När jag är hemma vill jag bara till jobb och 
när jag är på jobb vill jag hem.
Knäppt va???

Fy vad det regnar:((((

1 kommentar:

  1. Va, har du varit hemma en stund i dag???? De har ja faktiskt inte märkt? Hehe, där ser man hur lite vi träffas nu för tiden....Tänk att jag ska behöva läsa om det på Bloggen........ =) Nä, skämt o sido! Kramar!!!
    //Sarah

    SvaraRadera