torsdag 16 augusti 2012

Det går...

 ...faktiskt bra för mig på jobb!!

Haha, tror jag iallafall:))
(dessutom har jag nu lyckats piggna till lite)

4 dagar har jag nu jobbat på småbarnsavdelningen, och
är nästan färdig med min första inskolning 
av ett litet barn på 14 år:))
Det är ju inte så att jag inte har inskolat barn för det har jag,
 bara inte ett så litet barn.

Och nu måste jag faktiskt klappa mig själv lite på axeln, 
för det går faktiskt bra!!

Dessutom har jag lyckats vara där 4 dagar utan att byta 
en enda bajsblöja, hur är det ens möjligt, haha!!!

Tur eller skicklighet, vad tror ni????

3 kommentarer:

  1. Stackars dina barn på din avd som inte får bytat sina bajsblöjor.....
    :)
    Har de gått me bajs i blöjan i 4 dagar??????
    Heheheh

    SvaraRadera
  2. "Ett litet barn på 14 år..." ???
    Hahaha!
    Skoja bara...
    Kan förstå att du e glad som sluppit bajsblöjorna... *ryser'
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Mer tur en skicklighet! Tror nog att du kommer att trivas som småbarnsfröken! Kram och ses på måndag! //Malin

    SvaraRadera