lördag 25 augusti 2012

Får man lov...

...att tycka det är skönt med lite höstväder???


Jag vet, jag förvånar mig själv också:))
Men att tillåta sig att sitta inne och dricka en kopp kaffe, tända ett ljus och läsa en tidning det är så mysigt:)
Jag känner mig nog faktiskt lite färdig med solen och värmen.
Nu ser jag fram emot höstmyset med allt vad det innebär:))

Fast ikväll får vädergudarna gärna visa sig från sin bästa sida, då vi ska på kräftskiva!!
Ska bli så kul!!!
Men först ska jag ut på shoppingtur med dottern:))

Ha en skön lördag!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja, man får absolut tycka det är skönt!
    Och för att inte tala om alla snygga höstkläder som finns i affärerna nu...
    Ha en kul helg!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja hösten har ju sin charm:) Men idag hade jag verkligen hoppats på fint väder så att vi hade kunnat sitta ute ikväll men men... Hoppas att det blev många fina fynd på din o J shoppingtur:)Det är ju roligt med hösten att helt plötsligt får man handla lite nya höstkläder:);) Ha en supertrevlig kräftskiva!Kram Kram

    SvaraRadera