söndag 5 augusti 2012

Diggeloo!!

I går körde vi upp till stugan med min bror och hans fru.
Vi skulle nämligen tilll Båstad och se 
Diggeloo
och då är det perfekt att utgå från stugan 
eftersom det är cykelavstånd:))

Först satt vi och förfestade tillsammans med mina föräldrar 
och deras trevlig grannar:))

Sen bar det iväg!!!
Liten vätskepaus på halva vägen:))
 God mat på Hamnkrogen i Båstad!!!
Min bror Magnus & hans fru Maj-lis Maya!
Våra vänner Susanne & Peter som anslöt i Båstad!
 Tror jag ska dekorera om här hemma...
En så´n vägg skulle man ju haft:)))
Sen var det dax!!
Centercourten i Båstad!!
Lasse Holm i spetsen!
Mycket spex och bra musik!
Jockes kväll var gjord så fort han fick syn på Jessica Andersson:))
Det var en mycket trevlig show som vi blev bjudna på!!

Sen var det bara att hoppa på cyklarna igen:))
Väl hemma i stugan blev vi bjudna på nattmat och efterfest!!

Vilken kväll och jag tror minsann den sitter kvar i kroppen fortfarande, 
för jag är allt lite trött och sliten.
Men vad gör väl det??

Ja, det skulle väl vara att jag ska jobba i morgon:( 
Herregud hur ska jag klara det??

Näää, jag skojar bara:))
Det ska faktiskt bli jätteroligt!!
Jag ska bara se männens final i 100 meter sen ska jag gå 
och lägga mig, allt för att vara fit for fight imorgon!!!!

Ha det!!!!

5 kommentarer:

  1. Tack själv svägerska det var trevligt, det får nog bli en tradition på detta, ha de gott på jobb imr;) kramaizar Maya

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut... hela kittet... go mat... och underhållning... lycka till i morgon! Kram // Jane

    SvaraRadera
  3. Ja!!!! det gick bra idag att lägga in det.... ska köpa en triss!!! // Jane

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska göra:))
      Kul att det gick!!

      Radera
  4. Det gick ju bra i dag ju........ De klarade ja bra. En halv dag med en lätt lagom Helena dos:) heheheheheh

    SvaraRadera