söndag 29 januari 2012

Känner mig varm...

...i hjärtat så nu får vintern åka ut och ersättas med röda rosor!!
Känner mig liksom alldeles extra varm om hjärtat av allt 
som försiggår runt omkring mig:))
Kanske är det bara min egen känsla eller så är det faktiskt så att det 
tisslas och tasslas lite extra runt mig just nu:))

Det är ju det som är det härliga med att fylla år!!!

Att nära och kära tänker på mig, gör lite extra för mig.
Det känns så underbart att ha alla dessa människor runtomkring!!
Bara den saken att det är så många som tackat jag till att komma 
och förgylla min dag känns underbart!!
Att det faktiskt finns så många som tycker om just lilla mig:))

Åhhh, låt denna känsla hålla i sig länge för den är såå härlig!!!!!

Nu är det bara 1 1/2 dag kvar och paniken börjar lägga sig lite:))
Kanske är det för att jag har fullt upp med allt fixande
eller så har jag börjat acceptera faktum, inte vet jag.
Det jag vet är i alla fall att jag ska njuta av de 1 1/2 dagar jag har kvar på 30+!!

3 kommentarer:

  1. Snyggt med alla rosorna! Och spännande med tissel tassel... :D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir bra allting och att du får många fina presenter!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kram och ha en härlig dag imorgon tisdag! // Malin

    SvaraRadera