torsdag 12 januari 2012

Sista beviset...

...för att julen precis varit här pryder just nu mitt köksbordet:)



En avklippt amaryllis i ett glas vatten. Ja, ni vet jag och blommor:)
Skulle nog inte vattnat den, blev så lång så den knäcktes:(
Jag hade  inte hjärta att kasta blomman, men nu längtar jag efter tulpanerna!!
Får nog bli en bukett i helgen:))

Och för Er som inte tänkt på det vill jag påminna om att det är fredag imorgon, tur jag jobbar igen så att jag kan njuta av denna underbara dag som kallas FREDAG!!!
Ta det bara lugn det är ju inte vilken fredag som helst:(

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Visst är de fina, de där amaryllisarna!
    Den gör sig fin i en vas.
    Kanske den får pryda ditt fredagsbord imorgon.

    Det känns skönt att det är fredag efter en normal vecka! Njut av fredagen och myset.
    //Carina

    SvaraRadera
  2. Tulpanen är min favvo blomma
    Kramar //Sarah

    SvaraRadera
  3. Köpte faktiskt tulpaner i dag, de är så vackra!
    Jag bara älskar dina ringar! Så snygga!

    SvaraRadera