tisdag 3 januari 2012

Januari 2012

Är den månad och det år vi går in i vare sig man vill det eller inte.
Kan med stor förfäran berätta att:
Jag vill inte!!!!
2012
är det år jag fyller 40 år
Januari
är den månad jag fyller 40 år.
Som tur är fyller jag i slutet av månaden så jag har fortfarande 
tid på mig att försöka vänja mig.

Sen blir man ju helt deppad av vädret:(
Januari betyder ju vinter och snö!
Men vad hände??
Det är ju fasiken regn och storm där ute:((
Ja ja, får väl ha vinter här på bloggen ett tag:))

Nu är jag i alla fall ledig några dagar efter två mysiga dagar på jobb.
Får väl bedöva mig med nåt gott, så att jag förhoppningsvis 
vaknar upp positiv imorgon.

4 kommentarer:

  1. Att fylla 40 var inget problem! Vid 40 börjar livet! Du ska vara välkommen! :)

    SvaraRadera
  2. jag håller med, saknar snön....
    men tänk, jag fyller oxå 40 så du e inte ensam:-)

    kram!!

    SvaraRadera
  3. Förstår dina tankar men det kommer säkert massa positiva saker ur detta också! Många varma kramar till dig i detta ruskiga januari väder! Malin

    SvaraRadera
  4. Det är inte så farligt att fylla 40. Det gjorde jag snart för tre årsedan :-)

    SvaraRadera