torsdag 19 januari 2012

Taxi var god dröj.....

Idag har jag kört....
Till jobb........från jobb. Till hundtrimmet och lämnat Doris på klippning.......hem igen. 
Till Affären och handla lite.......från affären hem igen. Lämnat Hannes på Activitetcentrat.........hem igen. 
Hämtat Doris på hundtrimmet........hem igen från hundtrimmet. Åkt till Activitetcentrat för att hämta Hannes........hem igen efter att ha hämtat Hannes.
Däremellan har jag lagat mat, städat och druckit te med min svägerska.
Nu har jag gått av mitt skift och är helt slut....soffan nästa!!!!




1 kommentar:

  1. Amen, det kändes lite som du beskrev min dag/kväll.....Heheheh vilket sammanträffande.....E det så här för alla mammor???
    Kramar ses i morrn....
    Dyker väl upp runt 10, kanske......Kram igen.

    SvaraRadera