onsdag 25 januari 2012

Paniken och nedräkningen har börjat!!!

Ja, nu har det satt igång på riktigt!
Mindre än en vecka var tills jag blir gammal 40:((
Var och gjorde nya naglar idag och känslan var att det är nog bäst jag gör 
franska för inte kan jag ha glitter nu när jag fyller gammal 40 år:))
Ja, jag vet att jag är tramsig, men det kan inte hjälpas.
För mig är siffran 40 hemsk samtidigt som jag gillar där jag är i livet,
och det är ju egentligen det som räknas:))
Nu har jag 5 ångestfyllda dagar framför mig.
Men jag är fullkomligt övertygad om att jag kommer att överleva.
Ska bara komma över kanten med förståndet i behåll:))
Just nu funderar jag på om jag borde ut och köpa en plisserad kjol.
Är det inte det tanter på 40 ska ha???????


6 kommentarer:

  1. Hahaha, jo det där med plisserade kjol. Jag har flera stycken... :-) Det var bara och bita i det sura äpplet när 40 års dagen närmade sig.
    Men jag överlevde och är mer vital och pigg nu än vad jag var innan 40.

    Det kommer blir en strålande dag!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  2. Glöm inte rullatorn bara =)

    SvaraRadera
  3. Hahaha..du är för rolig Helena :))Klart du kommer över kanten med förståndet i behåll...och det där med 40 det är ju bara siffror, dom glömmer vi snabbt ;)) Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Men, hörru... 40 är det nya 30... Just relax and enjoy the ride...
    Grattis i förskott!!!
    Från en som också har en smula ångest, men är myyycket yngre än dig!
    ;))))
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot att se dig i plisserad kjol - lovar inte att inte skratta!
    Kram

    SvaraRadera