söndag 22 januari 2012

Jo då....

...det blev ett kalas igår trots allt!
Vi väckte Julia kl 16.00 och hon ville ha sitt kalas.
Så trots världens efterdyningar som hon kallar dem, tog hon sig in i duschen.

18.00 kom gästerna!!
Hon kämpade på bra och det blev en stillsam tillställning i hennes ära.
Vi fick dock inte fotografera eftersom blixten är alldeles för skarp 
(den skär in i hennes hjärna).
Så den enda bild jag har från hennes 13:de kalas är denna:((
En Limecheesecake  med jordgubbsspegel:)
Men ojoj så god den var!!!

Julia är nöjd med sin kväll och idag har det stått shopping på schemat.
Julia och jag har varit iväg och shoppat kläder till henne:)
Tror att jag var extra givmild idag, vilket säkerligen beror på 
att mitt hjärta fortfarande är lite sargat efter 
hennes jobbiga migränanfall igår.

Dessutom har hon i skrivande stund lyckats att flirta till sig ett besök på
Mediamarkt (tur de har öppet till18.00) med sin pappa 
för att köpa en dockningsstation till iPhonen
för sina födeslsdagspengar:)

Jaja, lite plåster på såren får hon väl ha 
när hon har det så jobbigt ibland!!

5 kommentarer:

  1. åå va skönt att det löste sig :-)

    den cheesecaken får du gärna bjuda på nångång ;-))

    SvaraRadera
  2. Usch, vilket anfall hon måste ha haft. Det är fruktansvärt att ha migrän. Den kommer när man minst anar och man blir helt utslagen.
    Men så stark hon var, att genomföra kalaset. Vilken fin tårta!
    Hoppas ni har haft en bra dag och att hon mår bättre.
    //Carina

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det blev kalas för henne trots allt! Hoppas att ni hade en härlig shopping dag idag! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ni gör alldeles rätt som e extra givmilda!!! Skönt att hon orkade me kalaset!

    SvaraRadera
  5. Oj, den tårtan skulle jag jättegärna vilja smaka nu nån gång inom det närmsta om du är med på vart jag vill komma...
    Så bra att kalaset gick att genomföra och att tösabiten blev nöjd. Det är det viktigaste!
    Stor kram

    SvaraRadera