onsdag 11 januari 2012

Mina ringar

Ja, det tar sig när det gäller mina ringar som jag 
ska få av min kära make när jag fyller 40.
 Var och provade ut dem själv strax innan jul och idag ringde 
de och ville att jag skulle komma och prova:)
Jag har valt två släta enkla ringar och en tredje som kommer att vara 
smalare och där min sten kommer att sitta.
Idag när jag kom dit var alla tre släta och jag skulle bara prova så att 
de passade innan guldsmeden började på infattningen.
Så egentligen vet jag fortfarande inte hur det kommer att bli,
mer än att det kommer att bli enkelt 
precis som jag vill ha det:)
Så jag håller tummarna och hoppas att de snart är färdiga:))
Och att jag blir nöjd, för lite nervös är jag allt!!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att få nya ringar!! Det kommer säkert bli precis som du önskar.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så spännande att få se det färdiga resultatet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du ser fram emot det. Hoppas de blir precis så som du önskar.

    Jag tycker precis som du, att det är skönt att vardagen är här nu. Men det finns ett talesätt som jag tycker är bra - Man måste ha det ena för att kunna uppskatta det andra.

    //Carina

    SvaraRadera