lördag 14 januari 2012

Tjohooo!!

Som Bloggerska idag!!!

Det trodde jag aldrig när jag började.
Men det visade sig att jag skulle bli rätt fast i detta forum 
där jag kan skriva och synas så mycket 
jag vill på egna villkor:)

Fortfarande tycker jag att det bara är nonsesns, det jag skriver:)
Men vad gör väl det??
Det finns många andra bloggar att besöka om man vill ha 
inredningstips, mode, djupa tankar och funderingar.
Jag bloggar mest för min egen skull och tänker att mitt 2:a år
blir nog ännu roligare då jag kan gå tillbaka 
och se vad jag gjorde förra året. 
Ja, som en dagbok:)
Men ni ska veta att jag är otroligt glad för alla som vill läsa mitt nonsens 
och för er som dessutom kommenterar!!
Det blir liksom som en extra belöning och det är ju aldrig fel:))
Nästan 30 000 besökare på ett år och det är jag stolt över ska ni veta!
Så fortsätt gärna att titta in hit och läs om mig mitt i livet....


6 kommentarer:

  1. samma här, jag bloggar för min skull o ingen andras, men så e det inte så många som läser min blogg så det gör inget om jag skriver en massa nonsens ;-)

    fortsätt du skriva ditt nonsens,jag läser gärna!! kram :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis på 1:årsdagen!!
    Har inte tänkt på att andra året blir roligare, men du har ju rätt!! Nu kan man gå tillbaka och kolla vad man gjorde för ett år sedan.

    Kram på dig :D

    SvaraRadera
  3. Skål och grattis! :o)
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Grattis på 1-års dagen!
    Tycker det är kanon att du började blogga, nu får man lite bilder och andra tankar på din vardag än vad vi hinner språkas på jobbet.
    Att gå tillbaka och titta tycker jag också är jättekul, det blir verkligen som en "ytlig" dagbok men själv är det lättare att komma ihåg känslorna runt omkring det man skrivit vid just det tillfället när man ser sina gamla inlägg.
    Så häng i och i mina öron är det inte alls nonsens!

    En riktigt skön lördagkväll önskar jag dig. Själv är det dags att dra ut till köket och öppna min "Selma"
    Hoppas den är så mullig som det lovats!
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis!
    Håller med - Att det skulle vara så kul och att man skulle bli smått "beroende" av detta...vem kunde tro det?

    Kram // AH

    SvaraRadera
  6. Grattis på ettårsdagen!!
    //Sarah

    SvaraRadera