tisdag 14 juli 2015

Flyttdag!

Ja, så var det då dax!
För den dagen som nog ingen av oss egentligen trodde skulle hända. Dagen då vi flyttade ut ur vårt hus.
Men allt har gått bra tack vare härliga vänner!

Vardagsrummet i kaos:/


Såklart glömde jag att ta kort på hela flyttlasset och själva inflyttningen. Hade liksom lite annat att göra än att fotografera;/

Två trötta ungdomar som känner efter om det är lika skönt att softa här som i huset;)


Det är farligt att flytta:/


Lunch på kvarterskrogen:)


Hannes är snäll och jag lyckades få han på bild när han för en kort stund hjälpte mig sätta ihop köksbordet.


Det var fler som hjälpte till!
Inte illa med vänner som kom förbi och satte ihop två köksstolar medan vi andra åt:)


Första måltiden hos Jocke!


Sen ramlade där in folk, som var nyfikna;)


Så trevligt!



Ja det syns ju vem som är fotograf:/
Jag har nu typ 50 såna här bilder i min telefon, tack Hannes;(


Det blev snack långt in i natten, stackars Jocke. Det var med väldigt blandade känslor som han skulle gå och lägga sig i sitt nya boende efter 22 år i huset.


Jag vet så väl hur det kändes, jag gick ju igenom det förra året.


Men det blir nog jättebra och hans lägenhet är hur fin som helst.
Det ser dessutom ut som att vi närmar oss slutet på tömningen av huset. Ska bli härligt att få ha semester på riktigt!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra och att du snart får ha riktig semester och bara njuta och ta det lugnt!
    Kram

    SvaraRadera