onsdag 29 juli 2015

Underbart!

Det blir det både pool och hav och jag kan lova att bada är det enda vettiga man kan göra i denna värme och det är underbart!!!
























Vi har lite problem med uppkopplingen, därav lite blogginlägg:(
Men nu verkar det fungera, så nu hoppas jag att det går.
Dagarna är som sagt varma, men så även kvällarna. Jag bara njuter, det är så skönt.
Vi har tagit lite kvällspromenader och barnen har shoppat loss.
Igår hyrde vi nån sorts fordon jag inte vet vad jag ska kalla dom. Men kul var det och mycket fick vi se.
Det var Hannes önskan att vi skulle göra det och mot mitt bättre förstånd gav jag med mig. Turkisk trafik är inte samma som hemma i Svedala precis;/















Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar