torsdag 9 juli 2015

En veckas semester...

...och jag tycker inte att jag gjort någonting:(
Men det är såklart att jag har!
Första dagen spenderade jag tack och lov på stranden med fina Maria!
Sen var det förberedelser av Hannes konfirmation som vi sen firade i 32 graders hetta. Men vilken härlig kväll:)
Efter den har vi jobbat stenhårt med att tömma huset, men idag kände vi att vi behövde en paus och middag;)
Så det fick bli Ikea.


Tur vi hade släpet med;)


Dessutom var vi inom biltema och jag köpte en ny cykel!
Det behövde jag verkligen, jag är så glad:)





Hm, jag har lite att göra, men just nu är jag så mycket i huset så jag knappt hinner fixa nått här hemma.


Men det blev en pall;)
Så Julia och jag inte behöver kalla på Hannes så fort vi inte når nått;)
Sen har jag några Billy och en malm också att sätta ihop;/


Tur jag har semester och kan hålla på hela natten och i morgon är det denna kvinna som tar en låååång sovmorgon!!!!
Det är jag värd;)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar