tisdag 7 juli 2015

Sakta men säker...

...går det framåt med tömningen av huset. Men det tar längre tid än man tror:(
Trädäcket, uterummet och garaget börjar tömmas, och i garaget var där helt klart mest saker.











Tur Jocke har trädgård på sitt nya ställe:))




















Tycker att han får det hur mysigt som helst. Är faktiskt lite avis;)

Nu är jag helt slut i ryggen och efter lite grillat ska jag åka hem till mitt, innan det är dax att fara tillbaka till huset i morgon för att fortsätta.
Lite ryggmassage hade inte varit så dumt;))

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så himla mysigt Jocke har det! :o)
    Har njutet av god middag på mina nya fina tallrikar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han får det jättebra där!
      Kul att tallrikarna hamnade hos er, nu kan jag ju få äta på dom igen;)

      Radera