onsdag 15 juli 2015

Mitt hus...

...börjar gapa tomt och det är inte alls kul att vara där:(















Desto trevligare är det hemma hos Jocke.


Speciellt mysigt var det när det helt plötsligt trillade in lite hungriga ungdomar!
Tur vi precis hade varit och hämtat all mat i huset. Så de kunde få grillade hamburgare och pommes.
Att klockan nästan var nio på kvällen syns inte på bilden. Kvällen var faktiskt väldigt skön.
Medan de satt och åt och hade det trevligt satte jag ihop min sjunde Malmbyrå och jag kan nu meddela att beskrivningen var helt onödig, nu kan jag det utantill;))


Men i morgon hoppas jag på att det blir strandväder, jag behöver en paus i allt fixande!

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tur du har härliga minnen därifrån :)

    Hoppas solen lyser på dig idag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva. Tack för all positiv pepp, det behövs!
      Kramar från mig till dig<3

      Radera