måndag 20 juli 2015

Åhhhh, jag blir tokig...

...på mig själv:/
Tror jag har Some-timers:(

Idag när Julia och jag var på Valen i Trelleborg för att shoppa lite, så parkerade vi på parkeringen på taket. Jag löste biljett och la den i framrutan precis som man ska och sen gick vi in på HM. Tittade länge och väl, Julia provade kläder och jag hittade en klänning som jag ville ha. Framme i kassan när jag skulle betala, var mitt kort borta:(
Hittade inte det någonstans. Jag blir tokig på mig själv.
Men som tur är, så är Julia snabb;)
Hon sprang upp till bilen, jag kanske hade lagt det i framrutan, eller nått:/
Då stod där en man vid betalningsautomaten och när han skulle betala för din parkering, satt där redan ett kort i.
Så han stod bara där och hade mitt kort i sin hand, hur kan man bara ha sån tur:)))


Jag blir tokig på mig själv, det är bara några dagar sen jag la min telefon vid jordgubbarna på Ica när jag skulle ta den perfekta asken.
Upptäckte inte att jag glömt den förrän jag var vid kassan, eftersom alla mina kort ligger i mitt mobilfordral:/
Men jag hade tur även den gången:)
Vart är jag liksom på väg, jag blir ju rädd för mig själv:/


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar