söndag 11 augusti 2013

Överraskad!!!!

Hannes hade önskat sig att få bli överraskad 
med en heldag med familjen:)

Och glatt överraskad blev han!
När vi först körde över Öresundsbron för att sen ta oss till
BonBon-Land!!

Vi hade en underbar dag fram till åskan och störtskurarna kom:))
 En glad födelsedagsgris!!
Vi fikade på god pastasallad!!

Här uppe killar det i magen kan jag lova:)
Vi övertalade Hannes att åka fritt fall fast han egentligen inte gillar det.
 Jag älskar det, vilket kanske syns på min ansiktsmin....
men Hannes min säger nog något annat, hihi!!
Vår vistelse på BonBon avslutades snabbt när åskan helt
plötsligt började dundra:(
Och hur mycket vi än försökte skydda oss från skyfallet som 
blötlade hela nöjesparken, så blev vi dyblöta:((
Tur vi hade badkläder och badlakan med oss eftersom vi fick 
byta om helt innan vi satte oss i bilen.
Jag är också glad för att vi inte krockade eller stoppades av polisen 
eftersom jag endast var iförd linne, trosor och ett badkakan:))
 Väl hemma och torra igen spelade vi spel och 
hade det hur mysigt som helst:))
Trots åska och regn är Hannes hur nöjd som helst, 
vilket ju så klart är det viktigaste.

Han hade inte kunnat ha en bättre födelsedag! sa han.
Vilken underbar tonåring vi har!!!!!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni alla fick:))) Och vad härligt att Hannes var nöjd och glad! Ses imorron;) Kram Kram

    SvaraRadera