lördag 31 augusti 2013

Ont:(

På festen för en vecka sedan trillade jag "lite":(
Haha, jag trillade till och med ut ur tältet, haha.
Synd att ingen hann få upp kameran, för det såg säkert hur kul ut som helst:)
Jag måste tillägga att detta var tidigt på kvällen (hade alltså inget med vinet att göra) och att där var en dum trappa som knappt syntes i mörkret.
Sen visste jag ju att trappan var där, men vi ett tillfälle lyckades jag visst glömma det och då gick det som det gick:((
Dagen efter var jag lite blåslagen och öm annars var det ingen fara.
Men nu nästan en vecka efter har jag börjat få ont där ett blåmärke är.
Märkligt eller hur!



Syns kanske inte så bra, men det känns så fort jag rör vid något:(

Hm, det här är ju inte första gången jag trillat och mannen påstår att jag är klumpigt vaggad.
Haha, jag tror minsann han har rätt!!

Ser ni armbandet!!
Köp ett vet jag och stöd Ung Cancer!! http://www.ungcancer.se/



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar