söndag 4 augusti 2013

Diggeloo!!!


Igår var det dax för vår Diggeloo tradition!!
Naturligtvis ser vi föreställningen i Båstad eftersom vi har cykelavstånd dit ifrån stugan:))
Min bror, hans fru och vännerna Susanne och Peter var också med!

Men oj vilken dag, 31 grader i skuggan och där höll vi oss också:)
Lunch!!


Och sen bar det iväg på cykel....


...vi hann inte långt förrän baren öppnades:))








Skål!!!!


Haha, vi kom inte långt förrän det var dax igen:))))....


...och igen...


...Och igen:))))


Vi åt en god middag på Hamnkrogen som avslutades med en Kaffe Karlsson!



Sen var det äntligen dax!!!
Diggeloo var superbra detta år med, även om låtvalet förra året föll mig mer i smaken.

I pausen lyckades jag springa på en tjej men samma kläder som jag, ni kan tro det blev många skratt:)))


Men vi hann även läska oss med lite dricka:))


En toppen kväll som vi gärna gör om nästa år!!!

Nu har vi kommit hem från stugan och hela familjen är trötta. Kanske inte så konstigt när det är fest hela tiden:)))
Fast nu får det vara bra med det, iallafall fram till helgen.
För nu är min semester slut och imorgon börjar jag jobba!!
Ska bli så kul!!!!!

Nu ska jag bara vila ögon en liten stund ute i soffan, tror till och med jag ska välja skuggan:)))
Tjingeling på er!!!!!


Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar