fredag 30 augusti 2013

Nu är det kort!!!

För att vara på mig iallafall!!!!
Håret är viktigt, det är nästan hela min identitet.
Helena och långt ljust hår det hör liksom ihop:))
Vem är jag då denna morgon när jag tittar mig i spegeln??
Jag gillar det jag ser och håret känns friskt, så det behövdes verkligen.
Men det är ju inte riktigt jag.


20 cm kortare och mycket mörkare.
Jaja, jag vänjer mig nog, haha!!!!
Nu ska jag bara ta mig igenom en dag med:
Åh, vad du är snygg i håret!!!
Har du klippt dig??
Så där kul när man själv hellre hade haft kvar det långa. Men går man inte och klipper sig på 7 månader får man skylla sig själv. Allt slitet var ju tvunget att klippas bort:(

Idag mina kära vänner är det fredag och DET är härligt!!!!!!
Först en kul dag på jobb (+massage) och sen fotbollsmatch med sonen!!!
Tjingeling!!!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar