söndag 7 augusti 2011

Se vad jag hittade!!

Jag gillar att åka flygplan och jag gillar godis och så hittar jag ett godisflygplan:)) Det är minsann inte lätt att försöka att vara nyttig när man är ute och kör. Både detta och Gränna som vi såklart körde inom även på hemvägen. Inte ett endaste fruktstånd har jag sett:)) Jaja, det får bli nya tag imorgon, är det semester så är det:)) Nu har vi bara en och en halv timme kvar och jag är så glad över att jag har min Iphone och min bok att fördriva tiden med!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ja Helena detta plan "flyger" vi med varje gång vi passerar det! :)) Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. HIHIHI Hittade ni oxå Godisflyget på vägen hem??? Där gjorde vi oxå stopp o till Joakims stora besvikelse så kunde man ju inte få åka med!!!! Men med gott i en påse så fick bilen duga ett tag till! Kram Malin

    SvaraRadera