måndag 15 augusti 2011

Klappat & Klart!!!

Jag började första arbetsdagen efter 6 veckors semester
att be om ny semester för sommaren 2012!!
Lite skämselkänslor hade jag allt, men jag har så
goa arbetskamrater som sa:
- Det löser sig, så kul att ni bokat resa!

För så är det, resan till nästa sommar är redan bokad!!
Lite tidigt kan tyckas, men så är inte fallet.
Det var redan fullbokat den datumen vi ville åka, 
så vi får helt enkelt åka en vecka tidigare än tänkt.
Inte helt popis bland barnen då de kommer 
att missa skolavslutningen:((

Men vad gör väl det när man får åka hit!!!
Och ligga och sola på den här bryggan!!
Jag längtar redan!!!
Nu hoppas jag bara att vårt resesällskap 
också får semester, för då är det ju
Klappat & Klart!!!

3 kommentarer:

  1. SKÖNT och ha nått och se fram emot=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh det ser alldeles underbart ut.... Så skönt att åka iväg även om det är ett tag dit, men det är ju faktiskt mindre än ett år;) Och det är ju sååå skönt att ha något att längta till..Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Det ska visst vara svårt att kommentera, så jag gör en test här!!

    SvaraRadera