tisdag 30 augusti 2011

Otrogen

Nu är jag sååå nervös!!!
Jag har bokat in en tid till frissan imorgon:))
En ny frisör (för mig då alltså), jag har gått till samma frisör 
i 12 år och inte en enda gång har jag varit otrogen.
Men nu är det dax, inte för att jag inte trivs med min vanliga för det gör jag.
Men efter 12 år känner jag att det kanske är dax att prova nå´t nytt:(
Känns inte riktigt ok, känns som jag sviker min gamla.
Men det är väl inget som säger att jag inte kan komma tillbaka, 
jag kanske inte ens blir nöjd med den nya.
Men nervös det är jag!!
Fast det är verkligen dax att göra något åt det här 
kråkboet för inte kan jag väl se ut så här...:)
Så kanske är det värt att vara otrogen 
och som tur är, är det bara mot frisören:)))

4 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha snyggt!
    Det blir säkert bra hos din nye frissa också.
    Ibland måste man våga...
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde exakt likadant. Min frissa e mammaledig och jobbar bara två dagr i veckan. skitsvårt att få tid. Så jag bokade en annan frisör igår. Men ringde och bokade av idag... Hahaha!
    Jag är inte lika modig som du!

    Lycka till. Vi vill se bildbevis sen!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. :) Man måste byta ibland och det säger faktiskt syrran oxå som är frissa! Lycka till när nu detta ska ske Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ååååhhhh
    Jag e SÅÅÅÅÅÅ Nyfiken......
    Kramar

    SvaraRadera