söndag 21 augusti 2011

En händelserik helg!

Det började redan i fredags då jag lämnade familjen
hemma och åkte upp till festivalen!!
Kul att träffa nya som gamla vänner, 
titta på folk och lyssna på musik.
Perikles var  helt klart bäst, även om det blev många stopp i
konserten pga alla ungdomar som stod och hoppade på borden.
Ja, jag stod såklart också på bordet, men jag 
hade i alla fall vett att gå ner när de sa till!
Helt klart svårt att ta foto när vårt bord gungade av alla som 
hoppade, dessutom gungade andra borden likadant:))

På lördagen blev det först en hel del shoppande
innan vi tog tåget upp till stan igen och den här 
gången hade jag hela familjen med mig:)
 Ett stopp vid ett vattenhål på Gustav:)
 Far & son på Lillatorg!!

Idag har vi bjudit Jockes familj på Kaffekalas med sju sorters kakor!!
Jocke och hans bröder, visst är de lika!
 Ja, det var den här helgen, ser redan fram emot nästa:))
Men nu ska jag ge mig ut på en powerwalk, kan behövas 
så här efter alla helgens synder!!




4 kommentarer:

  1. Låter som du har haft en super kul helg!! Och du är ju duktig på att ha kul ;)) Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jodå visst syns det att de e bröder.....

    Och Helena....Vilken buse som e uppe på borden o dansar???? Fy på dig att du inte ringde mig så ja kunde dansat me dig :) Hehehe

    Härlig helg du haft!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Du ser ut att haft en lyckad helg.... Med massa Malmö.... Kramis

    SvaraRadera
  4. :) Låter som en toppen helg! Kram Malin

    SvaraRadera