måndag 8 augusti 2011

Luften..

...har gått ur mig:(
Efter en helt underbar helg i Norrköping och två mysiga dagar 
på Kolmårdens djurpark är jag slut.
Inte för att det på något vis har varit jobbigt utan för det är så 
sorgligt att packa upp efter en härlig tripp.
Och inte blir det bättre av att vardagens bestyr stirrar 
på en så fort man öppnat ytterdörren.
Som tur är har jag semester veckan ut och jag har 
gott om tid på mig att få allt i ordning.
Men just nu känns det mest sorgligt och deprimerande att allt 
det roliga vi planerat inför semestern nu är gjort:((
Ha, hör ni så dyster jag är, tror jag får gå och lägga mig så att 
jag kan vakna med ett leende på läpparna och med ny energi.
För som sagt än har jag semester och det händer 
mycket roligt innan hösten är här.
Så med andra ord skärpning Helena!!!

Vi tog många härliga bilder på Kolmården, 
här är en av mina favoriter:)


2 kommentarer:

  1. :) Ha det gott resten av din semester och njut <3 som du har gjort dom andra dagarna! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. vad roligt att Kolmården-trippen blev så lyckad.
    Bilden på björnen var häftig.
    Lite sol nu de sista dagarna så blir det nog en bra avslutning också, om inte så får det väl bli som det blir. Ni verkar ha haft en aktiv och rolig sommar och bättre kan det knappast bli.
    KRAM
    //Monica

    SvaraRadera