tisdag 2 februari 2016

Vad gör jag då om dagarna?

Ja, inte mycket!
Just nu betar jag mig igenom...


Så det spenderas en hel del tid i soffan:)
Kan tyckas mysigt, men jag börjar bli rejält trött på det.
Jag har lite mer än tre veckor kvar av min sjukskrivning.
Jag mår bra, men faktum kvarstår. Jag får inte bära, huka mig eller sätta mig på golvet.
Vilket gör det omöjligt för mig att jobba. Dessutom har jag fortfarande svårt att plocka upp grejor från golvet:(

Men men, inte ska jag klaga lite tristess har ju ingen dött av. Däremot får det mig att värdesätta förmånen jag har som har ett arbete att gå till varje dag.
Det är viktigt att inte glömma det, hur bra jag har det:))

Så där mina vänner, nu är det dax att se nästa avsnitt av Caifornication:))

Taadaa!!!




Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar