fredag 12 februari 2016

Städar!


Idag mår jag mycket bättre!
Fortfarande hostig och ont i halsen, men ändå;)

Så, därför lät jag mitt hjärta få en liten paus från mig (och jag honom;)) och jag passar på att städa min lägenhet.
För tro mig, det behövs!


Alltså vrålar musiken i högtalarna och jag gnor på här efter bästa förmåga. Jag får ju fortfarande inte ta i eller lyfta tungt. Men så skitigt som här är, blir allt till en förbättring;)

Tänk att idag är det fredag, konstigt hur dagarna kan flyta ihop med varandra när man bara är hemma och är sjuk.
Nåja, jag ska åka ut till hjärtat sen igen, och kanske ska jag till och med fira fredagen med ett glas vin. Jag får se om det smakar trots halsont, men det sista som överger en är ju hoppet eller hur, hihi!!

Ha en go fredag alla ni kända och okända därute!!!
<3<3<3

Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar