måndag 8 februari 2016

Rapport från sjukstugan

Vaknade med halsfluss i morse. Ringde till vårdcentralen 8.20 och läkartiderna var slut. Blev då tillsagd att sätta mig i väntrummet och få en akuttid.
Mmmm, nu kändes det ju inte så lockande med tanke på hur jag mådde/mår.
Så då tack vare min vännina Maria kom jag att tänka på


Jodå, några minuter senare efter att beskrivit mina symtom och betalat 295 kronor, fanns det medicin till mig på närmsta apotek. Detta rekommenderar jag starkt. Så skönt att slippa sätta mig i bilen och köra till Vårdecentralen när man mår så dåligt.


Tack och lov var mitt hjärta så snäll så han körde och hämtade dom till mig, fast han också har feber och är sjuk.
Så nu ligger vi och kurerar oss i varsin soffa och hostar, fräser och ojar oss ikapp.
Det är sååååå synd om oss!!

Det var allt från sjukstugan, i morgon är min plan att jag är frisk och mår bra igen, så det så;))


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Klart du är frisk imorgon, krya på dig. Kramar

    SvaraRadera
  2. Usch din stackare <3 Krya på dej! Kram Kram

    SvaraRadera