fredag 19 februari 2016

Fredag!




Mmm, nu har jag ju inte riktigt den känslan eftersom alla dagar är den andra lik. Men visst känns det bra att vi närmar oss helgen då mina nära och kära är lediga, vilket innebär härligt sällskap åt mig:)

Men men, nu har nedräkningen börjat och nästa fredag ska jag jobba!
Jippy, jag längtar!!!
Jag ska försöka att ha kvar känslan av tristessen av att inte jobba när jag har långa arbetsdagar och njuta av att jag har ett jobb jag trivs med.

Hur mår jag då?
Jo, ganska bra!
Jag känner inte av operationen så mycket längre, vilket ju är bra. Men det är fortfarande oerhört viktigt att jag inte lyfter och tar i.
Golvet har jag inte ens provat att komma ner till. Jag får väl arbetsträna här hemma nästa vecka. Krypa omkring på golvet och så.
Hihi, det kommer nog att bli en syn för gudarna;))

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar