torsdag 30 april 2015

Valborg

Ännu en gång upplever jag nått jag aldrig gjort i mitt 43-åriga liv (har många sådana nu).
Jag sitter själv....på Valborg och det har aldrig hänt förut. När jag var ung var det alltid fest, när jag var i tvåsamhet var det alltid vänner och när vi var en hel familj var det alltid med andra familjer. Men nu passar man liksom inte in någonstans.
Jag gläder mig dock över att mina ungdomar är med vänner och har kul. Fick precis reda på att ingen av dom ska sova hemma, så det är ju precis som det ska vara när man är ung.

Jag då, denna gamla ensamma mamma?
Jo, jag får mysa till det med kaffe, godis och Humorgalan;)


Vill ju vara körbar och beredd om nått händer.
Man vet ju aldrig:(
Har ju själv varit ung och dum.....äh, nääääää:/
Jag var ju både en fin flicka och en ängel, hahaha;)))

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar