måndag 6 april 2015

Fuck...

...att det är måndag och arbetsdag i morgon:/


Jag har varit skitduktig och storstädat hela min lägenhet, vilket verkligen behövdes.
Jag vet inte riktigt hur mina barn lyckas, men efter en vecka här så dansar till och med dammråttorna på borden för att reta gallfeber på mig:/
Så nu har jag en liten paus innan det blir till att springa ner till tvättstugan och få rätt på all tvätt.

Sen känner jag mig lite tom och ensam nu när de åkt till sin pappa. Vi har haft en supermysig vecka tillsammans barnen och jag.
Men vet jag ju att den här veckan kommer att gå lika fort som alla andra och snart invaderar de mitt/vårt hem igen.
Men nu tyckte jag att jag var värd ett "litet" glas rosé, ingen som säger emot, eller???????

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar