onsdag 15 april 2015

Vad hände?

Jocke frågade mig och barnen om vi kunde följa med honom till Emporia.
Han behövde nya skor och smakråd tills på fredag då han ska gå ut och svira.
I gengäld bjöd han på fika, och den var ju svår att motstå.

Man kan ju då fråga vad som hände?


Ja, som ni ser var det inte han som fick med sig ett par skor hem, utan jag. Så nu har jag fet-ångest, men snygga är dom;)

Han var dock lite förgrymmad över att han inte hittade något, utan endast fick lägga ut pengar på fika:/
Men snäll som jag är erbjöd jag honom att låna mina nya skor, hihi:)

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, snygg han blir i dina nya skitsnygga skor :o)!

    Ah, gräm dig inte över dyra skor, det finns värre saker ;), du är säkert värd det!

    Ha det gott!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Haha! Win - win för dig liksom!

    SvaraRadera
  3. Supersnygga skor och vilka snygga ben!! Du måste träna hårt! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, det är ju för att jag tränar så hårt med dig Cecilia:)))
      Ser fram emot kvällens träningspass!!!!!!

      Radera