söndag 26 april 2015

Mina fina barn...

...kommer idag!
Ska bli så mysigt, sen när jag tänker efter så har jag ju nästan träffat dom varje dag den här veckan. Tis, Tors och Lördag, så jag har ju inte hunnit sakna så mycket, men det ska ändå bli mys.
Igår lyckades jag dessutom få dom på bild tillsammans, mina älskade barn.


Storasyster och lillebror, svårt att tro va?
Hur det nu kunde bli så här?
Om det nu är han där uppe som spelat oss ett spratt när han gav dom våra gener, eller?
Haha, nej det tror jag ju så klart inte, men lite märkligt är det att de kommer från samma föräldrar;))

Älskar er över allt och ni är superfina precis som ni är<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Man står ju i olika led vid ut delningen av sin längd, som min syster dotter konstaterade i går ....... Då hon ställde sig bredvid F :P ( Det såg lika dant ut som J & H )
    Kram Malin

    SvaraRadera