söndag 19 april 2015

Lite nostalgisk

Jocke och hans vänner hade suttit och tittat igenom en massa gamla foton i går kväll.
Jag fick det här skickat till mig:)
Året var 1989, den 8 juni och jag tar studenten 17 år gammal.
Samma dag förlovar vi oss och tre veckor senare flyttar vi ihop.
Jag har visst alltid haft lite bråttom:))
Världen låg framför mina fötter och jag tyckte att jag hade koll på allt och visste allt.
Ack, vad fel jag hade;/


Snart 26 år senare och jag känner att jag inte har koll på någonting. Och inte vet jag heller vad som ska hända i mitt liv.
Nej, så här vilsen har jag nog aldrig varit förut. På sätt och vis hade det varit skönt att ha kvar ungdomens naiva tänk.


Den här bilden tog jag i höstas när jag packade inför min flytt, då jag hittade studentmössan (intakt med alla klasskamraternas namn skrivet i fodret) längs in i klädkammaren. Kul att ha den kvar och ska jag vara ärlig, så är den väl den enda som är sig lik:))

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar