tisdag 21 april 2015

Ångest

Idag hade jag fetångest över att behöva åka hem till min lägenhet när det var så fint väder. Dessutom behövde jag städa:(
Men som den positiva varelse jag är så gäller det ju att vända på känslan och med tanken på att få sätta på mig mjukisbyxorna och sätta på bra musik så kändes det lite bättre.





Nu halvvägs in i städningen unnade jag dessutom en liten paus i solen på balkongen med ett glas rosé', så mysigt:)
Hm, får se hur mycket mer städat det blir idag. Jag har nämligen en låååång sovmorgon i morgon, då jag inte ska vara hos läkaren förrän 11.30. Så jag kan ju faktiskt städa färdigt imorgon bitti:))
Åh, känns lite som fredag faktiskt!
Vilket jag tycker jag är värd så mycket som jag jobbat på sistone;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar