torsdag 12 februari 2015

Vilken dag

Julia har ont i magen, så hon och Jocke satt på akuten halva dagen igår.
Idag var det min tur att åka in med henne på ultraljud, då de misstänkte gallsten. Men de hittade inget. Efter 3 timmar på akuten fick vi åka hem med en ny tid till kirurgakuten i morgon kl 9.

Hon var hungrig som bara den efter att ha fastat hela dagen , då är det tur att McDonalds finns:)


Sen var det dax att ta hundarna till veterinären.


Jag var hemma 19.00, det var en lång dag. Körde ju hemifrån 5.50.
Jag hann lägga mig i soffan innan Jocke ringde om att Hannes hade blivit körd hem av tränaren för att han mådde konstigt.
Han var helt okontaktbar. Yr, såg dåligt, hörde inget, stickningar i fingrarna, läppen och tungan.
Väldigt obehagligt. Jocke ringde sjukvårdsupplysningen men hamnade på 23 plats i kön:(
Och Hannes blev värre. Det var bara att ringa 112.
Så vi fick fint besök av ambulansen.


Väldigt trevliga killar som tog hand om Hannes. Kollade allt möjligt på honom och förklarade allt lugnt och fint för honom.
De kom fram till att han antingen haft en panikångestattack eller kraftig migrän. I vilket fall som ligger han nu nerbäddad i sin säng den stackaren.
Och jag är äntligen hemma igen i min soffa.
Vilken dag:(
Tur att allt ändå gått bra, men jag är helt slut.


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men oj vilken dag! Krya på bägge barnen, hoppas de blir bättre snart! Kram Camilla

    SvaraRadera