söndag 1 februari 2015

Min dag!

Jag har haft en så mysig dag!!
Först kom mina föräldrar upp till mig med en bukett blommor och en flaska vin.


Sen kom Julia och Jocke upp med en tavla som innefattade uppsättning, vilket jag ju såklart gillar:))


Inte dåligt när dammsugning ingår i födelsedagspresenten;)


Snyggt blev det iallafall!!


Sen åkte de hem och jag firade mig själv en liten stund:))


Men som tur var kom de tillbaka, med mat till mig:))
Vilken lyx!!!


Efter maten blev det monopol!!





Julia bjöd på vit chokladmousse!


Och vovvarna var glada över att de fick vara med och mysa:))


Jag har haft en supermysig födelsedag och hade det inte varit för att jag blev ett år äldre hade jag varit överlycklig;))


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad trevligt det låter! :) Tips: Tävla hos Carola: http://roomofkarma.se/

    SvaraRadera