torsdag 19 februari 2015

Frissan

Idag har jag varit hos frissan. Inte det bästa jag vet, men som tur är gör jag det inte så ofta.
Det tar ca 3 timmar att sätta färg i mitt hår, så det gäller att inte ha bråttom.
Sen har jag ju liksom inget vanligt hår, men vem har det egentligen. Finns det någon som är helt nöjd med sitt hår?
Jag har väldigt mycket och lockigt hår, vilket innebär att frissan har ett fasligt bry att reda ut mitt hår.
Så nu har jag börjat att kamma ut det hemma på morgonen. Det får då samlas i fläta...


...för att jag inte ska se ut som Kristina Lugn i håret;(
Och det vill jag ju inte!!!


Kan ju lätt påstå att man inte är så vacker under själva processen:))


Men jag blev nöjd med resultatet!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar