lördag 12 april 2014

Vi kan, mannen & jag:))

Vi är inne i den fasen i livet då våra ungdomar väljer att vara med kompisar på kvällarna och vi får liksom roa oss på egen hand.

Och det kan vi, det kan jag lova!!
Efter en god middag, lite rött, kaffe och några shottar Turkisk peppar åkte vårt gamla couronnespel fram:)
Så med huset fullt med levande ljus, hög musik, ungdomar på sitt rum tittandes på Titanic (haha, bara det är ju knasigt) piskade jag mannen inte bara en gång UTAN TVÅ GÅNGER!!
Jag kan inte fatta att jag vann över honom:))





Haha, så roligt vi hade!!!
Det är nog det bästa med vårt snart 26-årig förhållande, att vi har så roligt.
Det är härligt att vi fortfarande kan hitta på galenskaper tillsammans <3

Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar