onsdag 30 april 2014

Lite förvirrad...

...är jag allt:))
Idag är det ju onsdag, men ändå är det fredag och imorgon är det torsdag fast det är som lördag. Sen börjar det liksom om...för på fredag är det ju också lördag och på lördag är det lördag:)) Men på söndag då är det på riktigt söndag!
Haha, är det någon mer än jag som är förvirrad??
Fast vad gör väl det när jag får vara ledig 4 dagar!!

Vad händer då ikväll??
Ja, jag jobbar länge, så jag orkar och hinner inte ställa till med partaj. Men vi är några i gatan som brukar träffas, så vi får väl se:))
Sen börjar det ju bli ett lite annat sorts firande med de här högtiderna, när man har tonåringar i huset:(
Fy bubblan alltså!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hoppas du/ni får en mysig Valborg ❤️ Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jo, det där med Valborg och tonåringar... Vi åker till annan by ikväll och tvingar med oss vår tonåring :)!

    Trevlig Valborg!
    Kram Eva

    SvaraRadera