söndag 6 april 2014

Godmorgon...

...eller ska jag kanske säga godförmiddag???
Jag har nämligen precis vaknat och inte ens av mig själv utan av att mannen kom in i sovrummet för att kolla att jag andades:)
Jag är helt förundrad över att jag har sovit till 11,00 på förmiddagen, hur gick det liksom till???
Det händer ju ALDRIG!
Och nej, jag var inte på fest igår och nej jag drack inte en massa.
Vi satt bara hemma och mös. Åt en god middag och tog ett glas vin till det.
Antagligen var jag bara trött och behövde sova ut. Så skönt, nu ligger jag här och kan inte riktigt förmå kroppen till att resa sig upp ur sängen.
Jag kanske ska stanna här hela dagen......


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas att du har haft en riktigt skön slö söndag ❤️ Kram Malin

    SvaraRadera