söndag 13 april 2014

Heja Liverpool!!

Ja, då var det dax igen.
Mannen ska se på fotboll och jag vet inte om jag vågar sitta kvar i soffan eller om jag ska fly fältet.





Jocke har nämligen en "liten" (läs stor) tendens att bli upprörd om det inte går Liverpools väg. Han tycker själv att det är så jobbigt att se en match så att han varje gång överväger att inte se matchen.
Men han kan såklart inte hålla sig därifrån.
Så jag får väl hoppas för lugnets skull här hemma att Liverpool vinner:))
Tänk att fotboll kan röra upp så många känslor i en vuxen mans kropp:)
Haha, och där kom första målet och han jublar, dansar och hoppar runt!!
Det ser ut som att jag lugnt kan sitta kvar här i min soffhörna:)
Men håll tummarna för min skull........är ni snälla:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar