måndag 21 april 2014

Skadad:(

Att jag är den klantigaste människan på denna jord, vet mina närmsta.
Men nu har jag dock klarat mig ett tag från klantigheter, tills igår iallafall;)

Jag låg och sov i godan ro i vår soffa ute på trädäcket. Den var underbart skönt i solen.
Men jag blir plötsligt väckt av våra "idiot" hundar som vrålskäller på något utanför häcken. Så jag far upp i ren förskräckelse fortfarande halvsovandes för att säga till dem. Problemet var bara att min sovande kropp hann inte med. Den sov fortfarande, så benen bar mig inte och jag trillade.....


Det gör så jävla ont!!!
Ha, jag vet att det bara är ett skrapsår......men jag hade nog hellre kapat av hela benet, jag har ju förfasiken knappt sovit på hela natten:(

Jag fasar inför morgondagen då jag ska krypa på golvet på jobb med mina 1 och -2 åringar.
Kan man sjuka sig för ett skrapsår, haha:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Fy din stackare!! Vi får byta avdelning imorron;) Kramar

    SvaraRadera
  2. AJ!! 😩😩😩
    Det ser riktigt ont ut 😣😣😣
    Ta väl hand om dig ☀️ och hoppas att det känns bättre nu ☀️
    Kram Malin

    SvaraRadera