söndag 13 april 2014

Äntligen...


...fick jag spela lite kort!!


Våra härliga vänner Maria & Jonas var här i går kväll och förgyllde vår tillvaro.
Vi spelade, snackade och skrattade långt in på småtimmarna.
Och det känns tyvärr nu, när ska jag lära mig att jag är för gammal för att vara uppe så sent.
Aja, som tur är står bara städning av uterum på schemat idag.
Jag ska bara försöka få upp mannen först....han är lite trött idag den stackaren, hihi:)
Han och dottern, de är stöpta i samma form.
De gillar att sova länge, medan jag och sonen är uppe.
Ja, han är till och med så pigg så att han redan är ute och spelat landhockey med kompisarna. Men å andra sidan la han sig tidigast, medan dottern var uppe längst.
Tur att det är påsklov, så att de kan få vila ut......på dagarna då iallafall:))


Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar