fredag 18 april 2014

Påsk

Hittar inte påskandan:(
Har inte pyntat:(
Har inte planerat någon påskfirande:(

Just nu känns det som det enda som är bra med påsken är 4 dagars ledighet.
Och det behövs, kan jag lova.
Jag är så trött, mentalt trött.
Min hjärna och mina tankar hänger liksom inte med.

Idag ska vi åka till stugan, träffa familjen och bara få vara.
Hoppas jag iallafall, min tanke är att bara få sitta och ta det lugnt.
Men vi ska inte stanna över natten.
Orsaken till det är huvudsakligen för att jag inte kan tänka ut vad vi ska packa med oss.
Då förstår ni kanske hur trött min hjärna är, för hur svårt kan det vara att packa för en natt. Men jag kan liksom inte:(

Jaja, det blir nog bättre när solen får lysa på min näsa:)
Jag försökte iallafall liva upp här hemma med lite gula tulpaner....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: